25. marts 2014

Todays Tip: The Perfect T-shirt dress







Køb den her

Se lige hvad jeg fandt på Asos! ér den ikke bare fin? Elsker sådan nogen oversized t-shirts, ja generelt oversize. Har længe ledt efter noget i denne stil, så blev lykkelig da jeg klikkede ind på den! Den er perfekt til et par sommerbrune ben, med sneakers og måske en statement halskæde, kan i se det for jer? I am in love. Jeg har ikke købt den endnu, da det ja, er sidst på måneden og jeg venter desperat på at SU'en dumper ind på min konto! Men dernæst skal den straks hjem til garderobe skabet.

Look what I've found on Asos! Is''nt it lovely? I just love oversized t-shirts. I have in a long time been searching for a shirt/dress like this one, so I was so happy when I found it. It would fit perfect with tanned legs together with a statement necklace. I have not bought it yet, because right now I am pretty broke, but as soon as the next month starts, it's gonna be my first buy! 

5 kommentarer:

  1. Gode fund! :-)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er dyrt i forhold til at det bare ligner en hvid/sort t-shirt. :(

    Kig gerne forbi - miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
  3. Skal du have den i sort eller hvid? Ps. SUPER BLOG! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa.. det har jeg også været i tvivl om.. hvid tror jeg, den er mest "sommer agtig" :)

      Slet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)