29. marts 2014

♥ Newest buy ♥

Hello ladies. Dagen igår stod på en lille strøg tur med min lille søster, hun har ikke heelt nået alderen endnu hvor hun synes at et par timers shopping er det fedeste, men en lille time blev det da til. Fik ikke købt det store, bare et par basic ting som man lige står og mangler, som f.eks. makeup fjerner, ikke det fedeste at vise frem på bloggen tænkte jeg. Til gængæld vil jeg vise jer min nye slip ons fra H&M jeg har længe kigget på dem i forskellige mønstre, men da jeg fandt dem i helt sorte måtte jeg bare eje dem, og det hjalp kun på det, at de kun kostede 129 kr. Ikke dårligt. Jeg planlægger at skulle have flere af dem, og så måske nogen med noget mønster på næste gang. Glæder mig super meget til at få dem brugt! Ejer i par slip ons?

Skoene ser ret støvede ud på billederne, det er ret nederen.. men jaja, til 129.. what the hell.  


1 kommentar:

  1. De ser super behagelige ud :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)