28. marts 2014

Pink Spring

Heej piger. I dag tog jeg mig endelig sammen til at hente den Goodiebox der lå og ventede på mig, på posthuset. Og dét er jeg virkelig glad for at jeg gjorde.. de seneste gange har jeg tøvet lidt med at hente den, da jeg er par gange var blevet skuffet over indholdet, men denne gang synes jeg sgu de gør det godt! Kig med neden under for at se hvad boksen indeholdte :)

Først denne lækre lækre håndcreme fra Miracle Balm, den er simpelthen så fin! Med dens lyserøde "indpakning" passer den perfekt til foråret! Den gør dine hænder dejlige friske og bløde, og hvad er bedre end bløde hænder? Ja tak siger jeg bare. Cremen er som sagt fra Miracle Balm og koster 85 kr. 

Dernæst indeholdte pakken denne lille fine neglelak! Egentlig er farven ikke rigtig mig, da jeg ikke er så meget til de der "pang" farver på neglene, men altså.. den er alligevel super fin, og hvem ved, måske springer jeg ud i noget nyt. Neglelakken er fra So Susan og koster 100 kr. 



Så indeholdte pakken også to af disse lyserøde små fine pakker! Inde i dem fandt jeg først en "Vichy Idélia eyes" som er en øjncreme der forebygger og bekæmper huden under øjenene. Tit glemmer man at pleje netop dét sted og så kommer huden til at falde sammen og det ligner at man er vildt træt hele tiden. Derfor skal man bruge sådan en hersen! "cremen giver en glødende effekt samtidigt med at mørje rander reduceres" Cremen koster 219 kr i fullsize.

Den anden lille sag er en "Vichy Idélia day cream" det siger vel lidt sig selv hvad dét er. Men cremen skulle få din hud til at føles og se mere ensartet og sundere ud - "et sandt boost til træt og stresset hud" haha det må være perfekt til min 3.g hud. Cremen koster 219 kr i fullsize.



I pakken fandt jeg også to lækre ting til læberne! Først en læbepomade fra Labello. Jeg har købt denne mange gange før, da jeg synes den er så god! Generelt bare pomader bare Labello er jeg fan af. Den fremhæver læbernes egen glød samtidigt med, at den giver et hint af farve for perfekt finish. Sidst men ikke mindst dufter den også lige så dejligt som den ser ud og kan bruges hele foråret. Læbepomaden koster 19,95 kr.

Den lille sag ved siden af, er en lipgloss fra Lancome Lip Lover. I følge mig er den meget pink, og det er sjælendt at jeg går med Lipgloss da jeg synes at det klistre sådan. Men denne skulle ikke smelte, og den skulle være holdbar i lang tid, så måske man skulle prøve noget nyt :) Lipglossen koster 220 kr i fullsize.

Til sidst indeholdte pakken denne sag fra A-derma. Dette er en "naturlig gele", gelen er lettere end olie og har en dejlig konsistens, der er nem at skumme op og fordele på huden samt skylle af igen. den indeholder milde rensende ingredienser, der skånsomt vasker uden at udtørre huden. Den kan bruges både til kroppen og ansigtet. Gelen koster i fullsize 129,50 kr.

2 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud :)
    Kig gerne forbi: http://sofiecolsted.blogspot.dk/
    Knus

    SvarSlet
  2. Elsker goodiebox ♡ Har haft abonnement hos dem næsten siden start. Fint indlæg hvor du beskriver godt :)

    Knus og god påske ♡

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)