13. april 2014

Hej søde læsere! I formiddags stod den på brunch sammen med min søde veninde Kath. Jeg har for længe siden fået et gavekort til en "brunch for to". Kath og jeg udvalgte så en hyggelig lille café i Valby. Her sad vi sådan ca i 3 timer. Haha som tiden dog går når der skal deles gossip og spises. Denne lille youghurt med frugt, blev vinderen. Hele 4 små glas, spiste vi hver. Det smagte simpelthen så godt. frisk youghurt med kolde friske frugter og bær. Mums. Her i eftermiddags har jeg egentlig bare fået lavet nogle afleveringer, super nederen når det jo er ferie. Sådan er det jo. Ellers drager jeg på tirsdag til jylland. I får forhåbentlig en opdatering inden ! Knus <3

7 kommentarer:

  1. Mhmmm det ser fantastisk ud!

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Synes du skulle overveje at lade være med at kopiere maria wulffs nye overskrifter til bloggen med en skrifttype der ligner og de sorte streger i siden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ikke man kan kalde det at kopiere når det er noget så klassisk og ikke specielt som dette. Det er en helt almindelig skrifttype og helt almindelige streger - jeg ser ikke problemet. Det er en ide som enhver kunne få.

      Slet
    2. har du virkelig ikke bedre at tage dig til, end at sidde og sammenligne folks blogs? dét er da sørgeligt.
      Jeg ser det bestemt ikke som kopiering, da Maria har gjort det på alle sine indlæg og jeg gør det én gang. Nu hvor du er så interesseret i det kan du jo kigge på nogen af mine gamle indlæg for 2 år siden, dér vil du kunne se at jeg allerede dengang gjorde det, på et par af mine indlæg. Så jeg synes virkelig du skulle "overveje" at få dig en ny hobby.

      Slet
  3. Det er et utrolig smukt billede :-)

    xx, Celina
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Wow det ser lækkert ud!
    Ik tag dig af de anonyme hatere, så længe de ikke kan stille sig frem og sige hvem de er, så er de taberne og de svage!

    Ville glæde mig, hvis du gad at tjekke min nye blog ud;
    http://sophiebusch.blogspot.dk

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)