20. april 2014

soft lips

Hvis der er noget jeg er afhængig af, så må det være at have bløde læber. Til dét, bruger jeg lip butter fra The Body Shop, de er seriøst de bedste. Som i kan se nedenunder ejer jeg pt. 3 styks. De er så dejlige, og små i størrelsen og så dufter de vildt godt! har to med kokos og én med sådan appelsin/lemon duft.  (undskyld kvaliteten, der var lidt mørkt da jeg 
tog billederne)
Hvis jeg så skulle udvælge 2 som jeg synes aller bedst om, må det helt klart være de 2 med kokos. Jeg elsker seriøst den duft. Har også vildt mange hår olier med kokos duft og creme og jeg ved ikke hvad. Det er faktisk ret mærkeligt, for jeg kan slet ikke lidt kokos. Det er bare duften der fanger mig hæhæ. Men de to har jeg altid på mig. 

Hvad er jeres yndlings "produkt" til læberne?:) - hvis du ikke har nogen, så kan jeg helt klart anbefale dem fra The body shop! Håber ellers i har nydt jeres ferie <3 

7 kommentarer:

  1. Oh, jeg elsker også bare de læbepomader. Men er den lysebrune ikke med shea nødder? :)
    Knus

    SvarSlet
  2. jo for søren, jeg har skrevet forkert! Men de dufter meget ens :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du faktisk ret i! :) Man kunne nemt tro de begge var med kokos.

      Slet
  3. Vil virkelig gerne have anskaffet mig en lip butter! Alt fra The Body Shop dufter skønt :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Mit yndlingsprodukt må nok være min eos lemondrop, men er faktisk osgå glad for min læbepomade fra the body shop!
    har du lyst til at kigge forbi min blog? evt følges via gfc?
    fieskovflatau.blogspot.dk

    Knus

    SvarSlet
  5. Uh hvor lækkert. Elsker The Body Shop og kokos ;-) Har desværre ikke prøvet deres læbepomader. Mit yndlings læbeprodukt lige nu, er min Yves Rocher læbepomade med sheasmør :-)

    Knus <3
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  6. Hvor utrolig lækkert, vil os gerne have sådan en! Ihj altså :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)