27. april 2014

 Hej piger! I fredags havde jeg afslutnings galla på skolen, og det var uden tvivl en fortryllende aften. Vi startede eftermiddagen ud hjemme hos min gode veninde Kath, hvor hele klasse mødtes og gjorde os klar sammen. Vi hyggede os, tog billeder og fyrede op for noget pagne, og heldigvis var vejret super godt, så vi kunne være ude i haven. Klokken 18 blev vi hentet i nogen taxaer som kørte os ud til skolen. Så var lækker middag, efterfulgt af Lancier og dans med DJ. Det var uden tvivl den bedste afslutnings fest. Det er nu lidt sørgeligt at jeg kun har 13 skole dage tilbage før jeg får hue på. Self glæder jeg mig, men dét at være omringet af skønne mennesker, kommer jeg til at savne en hel del.
Mit outfit var til trods at det var galla, egentlig rimelig simpelt - i forhold til hvad andre havde på. 
Jeg havde en sort lang stram kjole på. Kjolen havde kun ét ærme hvilket jeg synes giver en fin detalje, og så er der palietter på ærmet, og lige for at blære mig lidt, så var det min kære mor som havde syet kjolen.
Har i været til galla før? :) 
Forresten regner jeg med at få svaret på min spørgerunde i morgen, så hvis du ikke har gjort det, så stil mig et spørgsmål lige her

6 kommentarer:

  1. Det ser vildt fedt ud, og hvor er du smuk! :-)
    Hvilket gymnasium går du på?

    SvarSlet
    Svar
    1. ih altså, tusind tak! <3
      Jeg går på Københavns Åbne Gymnasium :)

      Slet
  2. Hvor er du altså bare utrolig pæn og thumbs up til din mor, for den kjole er virkelig fin!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)<3 - Ja jeg er også utrolig glad for den.. håber jeg får lejlighed til at bruge den igen :D

      Slet
  3. Nej jeg har aldrig været til galla desværre xD
    Du ser vildt godt ud i den kjole. Den klæder dig ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Line! :)
      Din dag skal nok komme :D

      Slet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)