28. april 2014

Ugens spørgsmål


Hvorfor startede du med at blogge?

Jeg startede med at blogge da jeg gik på efterskole, og grunden til det, var nok for at mine venner og familie kunne følge med i hvad jeg gik rundt og lavede derovre, og ja så har jeg bare holdt ved det :)

Hvor får du din inspiration fra?

Helt sikkert fra andre blogs, og så også lidt tumblr og weheartit :)

Hvad er den bedste og dårligste egenskab ved dig?

hmm.. den bedste egenskab ved mig er nok at jeg er sød og charmerende (har jeg fået afvide haha) og den dårligste egenskab ved mig er at jeg til tider godt kan være al for jaloux. 

Hvilke dårlige vaner har du?

Hmm.. en dårlig vane jeg er er f.eks. at bide negle, jeg er så dårlig til at lade dem gro lange, og så ser det generelt ikke særlig lækkert jo med nedbidte negle. Ellers synes jeg ikke jeg har så mange vaner :)

Hvordan mødte du din kæreste?

Martin og jeg mødte hinanden på efterskolen for 4 år siden :)

træner du?

Ja det gør jeg, men er heller ikke sådan vildt pumper agtigt, og det er heller ikke fordi at jeg har noget fast træningsprogram som jeg følger. Gør det bare når jeg lige føler for det :)

Hvilket gymnasium går du på, og hvilken linje har du?

Jeg går på Københavns Åbne Gymnasium i Valby, og har en sproglig linje :)

Hvad er dit yndlings makeup mærke?

hmm.. jeg er sådan en der er til lidt af hvert, men de fleste af mine makeup produkter kommer fra Nielens Jord eller Sephora. 

Hvilke andre blogs læser du?

uh ha, der er altså mange! men b.la. Sandra Willers, Erica Kvam, Stonemuse, Angelica blick :)

 


1 kommentar:

  1. Dejlige spørgsmål! Og godt besvaret! :-). flere af sådan nogen indlægs :)
    Kig gerne forbi min blog, kys!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)