7. maj 2014

I swear they're real

Hej piger, undskyld stilheden på bloggen, men her kommer endnu et indlæg, om mascara igen faktisk haha. så kreativt. Nej men, jeg har i dag givet mig selv en gave. Jeg har længe gået og kigget på mascaraen "they're real" og har kun hørt og læst godt om den mange steder. Så i dag skulle det altså være. Jeg gik strakts ind i Illum efter skole og købte den, uden at tænke over at jeg  næsten lige har købt en ny mascara.. man må nok sige at jeg er en impulsiv shopper, i den grad. 

Men jeg er hvert fald allerede vildt forelsket i den! Det smarte ved den er at den både give længde og volume super smart!. Nedenfor kan i se nogle billeder, som jeg har forsøgt at tage mens jeg havde den på. Haha det ser virkelig creepy ud med mit øje men jaja. 

Da det snart er sommerferie, ved jeg at der er mange der afslutter folkeskolen og skal have dimension, jeg selv bliver student til sommer, og derfor tænkte jeg på at lave et indlæg med kjoler dertil. Hvad siger i til det?:)

2 kommentarer:

  1. Den mascara ser vildt god ud!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Altså det ene billedet har du taget tættere på, men det er da godt at du kan lide den, hvis du synes den hjælper. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)