12. maj 2014

STU'FUCKING'DENT

Hej piger! SÅ er det snart tid til at jeg bliver student juhuuu :) i den anledning skal jeg da have noget super fint hvidt tøj på. Jeg har kigget lidt rundt, og synes det er svært at finde en hvid kjole som ikke er for fin men heller ikke helt hverdags agtigt. Har fundet to som jeg godt kan lide, ved godt de er ret simple men jaja. Hvilken en synes i bedst om?:) er på den første, helt vild med ærmene og det nederste af kjolen, og på nr 2 vild med lommerne :) haha hard to choose!

8 kommentarer:

  1. Det bliver så fedt for alle studenterne, jaaaa!

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Kan godt se hvorfor du har svært ved at vælge. Det ville jeg også have svært ved! Men jeg ville nok vælge nummer 2, den er så fin og enkel. Og så er lommerne bare et stort plus!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. ja præcis! det er nok også den jeg ender med at vælge <3

      Slet
  3. 2 kunne se fanfuckingtastic ud til dig:)

    SvarSlet
  4. Jeg er nok mest til nummer to :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er nok også den jeg hælder mest til :)

      Slet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)