22. maj 2014

Happy on a Thursday

 Piger piger piger. SE lige mine smukke nye sko! Er så begejstret for dem! Det var faktisk ved en tilfældighed at jeg fandt dem, jeg skulle slå noget tid ihjel da jeg ventede på en veninde, og tænkte så at jeg lige ville tage en runde i Topshop, og dér hang de så fint på bøjle. Jeg var totalt klar på at betale næsten 500 kr for dem, da jeg så at de kun kostede 250 kr.. det var virkelig for godt til at være sandt. De står nu hjemme på min hylde og pynter. Det er de perfekte sommersko, og derudover regner jeg også med at have dem på den dag jeg bliver student. Hihi er så glad, elsker sådanne fund! :)

 

10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare utroligt smukke. Er helt vild med at de er helt hvide og så den detalje med krokodilleskindet. De ville være så svære at holde hvide!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er også selv helt vild med krokodilleskindet, så fed detalje ! Ja jeg har også allerede lidt svært ved at holde dem hvide :/

      Slet
  2. WOW hvor er de bare lækre!! - Er blevet helt forelsket!! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet
  3. De er rigtig søde og enkle!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. De er super flotte!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. De er virkelig fine! Jeg kiggede selv på den model i Topshop, da jeg var i London, men jeg synes bare ikke, at man går så godt i dem…
    Men fede er de :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hold op hvor er de flotte! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)