27. maj 2014

MAJUDSALG PÅ COCOPANDA

Denne header taler vidst for sig selv! Pt er der Majsalg på Cocopanda og de har sat deres varer ned til de billigste priser! Jeg har handlet hos Cocopanda massere af gange og man får altså den bedste service, det er nemt at bestille sine varer, og du får produktet lynhurtigt hjem!. Så når de frister med sådan et udsalg er det altså ikke til at lade være med at fylde indkøbskurven! Nedenunder kan i se nogen af mine ønsker.

Som i kan se er der massere af lækre produkter på collagen. Jeg har allerede klikket foundation børsten fra Youngblood over i kurven, har cravet denne længe, så når den lige pludselig koster 209 i stedet for 405 så er der ligesom ikke nogen undskyldning mere hihi, børsten kan købes her. en anden ting som også allerede er klikket over i kurven er elastikkerne fra Blax, de er altså bare et must. virkelig verdens bedste elastikker,  de bliver ikke slappe og holder altså i op til flere år! de koster pt. kun 29 kr, så vild en pris! de kan købes her. Så er der jo selvfølgelig de populære læbepomader fra eos, har virkelig mange af dem allerede, men synes altid at man kan finde en duft/smag som man ikke allerede har, hos cocopanda koster de kun 47 kr nu, her.  

Sidst men ikke mindst vil jeg opfordre dig til at købe denne overdrevet lækre mascara fra Maybelline. Dette er min 2, derfra simpelthen fordi de er så gode. Giver en god længde samt passende fylde. Jeg kunne ikke være mere tilfreds. Lige nu koster den altså kun 55 kr hos Cocopanda hvilket er ekstremt billigt for en god mascara! Find den lige her.

Skynd jer ind og udnyt Cocopandas Majudsalg, inden alle dine yndlings ting bliver udsolgt, udsalget slutter allerede på fredag da det jo er sidste dag i Maj! så tillad at forkæl dig selv lidt, det er okay <3 kom til Cocopandas Majudsalg lige hér.

6 kommentarer:

  1. Uhhh hvor lækkert! Jeg skal da helt sikkert kigge forbi :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej, super fin blog du har dig her! Jeg tænkte på, om du har lyst til at vinde to super lækre neglelakker fra Chanel i de fineste sommerfarver? Så skal du bare følge linket lige her : http://girlsontherun.dk/?p=207
    Knus fra Sofie

    SvarSlet
  3. Ser ud til, at de har nogle lækre produkter :D Hihi.
    Og omgaaah, nogle fede slip ons i indlægget herunder!! De er jo alt for lækre!! :)

    Har tilmeldt mig din blog på bloglovin. Håber, du har lyst til at kigge forbi min blog også! :)
    Amalie //
    mallevalle.wordpress.com

    SvarSlet
  4. Rigtig fed blog med fede tips! Kan være vi kan følges?
    http://annasunivers.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Er du stoppet med at blogge?

    SvarSlet
  6. Jeg holder lige en pause, men vender tilbage i efteråret engang :)

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)