30. september 2014

im back bitches

Hej dejlige piger! Så er jeg endelig tilbage efter alt for langt tid. Sandheden er at de sidste 5 måneder har haft super travlt med alt mellem himmel og jord. Og hvis jeg skulle fortælle jer om alt der var sket i mellem tiden, ville det tage en evighed. Som i kan se på billedet blev jeg student i sommers! Det var det fedeste nogensinde.. I skal glæde jer og virkelig bare holde fast når gymnasiet er hårdt. For den dag er de 3 år værd. Så er jeg også kommet ind på Roskilde universitet. Det var egentlig meningen at jeg ville holde et sabbat år, men jeg prøvede bare at søge ind alligevel. Og ja da jeg så gik direkte igennem tænkte jeg at det var dumt at sige nej . Anyways så trods mit nye fuldtids studie håber jeg virkelig på at kunne få mere tid til bloggen! På torsdag har jeg fødselsdag, og skal derfor bruge det meste af weekenden på at fejre den. Men jeg kan anbefale at holde jer opdateret fra næste uge af! Er der sket nogen spændene ting i jeres liv de sidste 5 måneder?<3
 

1 kommentar:

  1. Mange gange tillykke med huen! Og tillykke med din videregående uddannelse såvel :-)
    Jeg kan heller ikke vente med at blive student til sommer altså.

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)