6. oktober 2014

monday



Hey piger, igår fortalte jeg jer om min trang til at shoppe, og shoppet blev der. Men har dog holdt mig lidt tilbage denne gang og har "Kun" kørt 3 ting gennem kassen. Den super lækre skater nederdel har jeg længe cravet, den er så nem at stile og så feminin. dernæst den skønne turtle crop top, ved ikke hvad der sker, men pt. har jeg bare et crush på turtle necks, synes de er så fede, og så virker det også lidt som erstatning for tørklæde, som er virkelig fedt her til vinter! Sidst men ikke mindst de super sexede trusser, synes de er så fede uden at være for meget. er vild med strengene der går op over taljen. Så om forhåbenlig ikke så længe skulle disse tre ting gerne være nede i min postkasse. hihi jeg får det bare så godt når jeg ved jeg har bestilt noget lækkert hjem som man kan gå og glæde sig til at få. Kender i det? :)<3 
XOXO Nana.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fed nederdel!

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har også den største trang til at shoppe, men holder lidt tilbage med alt det køben :)

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. Haha! Har selv den sorte turtleneck. Og klikkede selv trusserne hjem forleden. Spøjst :D
    See you at RUC ;) <3

    http://satinawandel.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. haha hvor sjovt, det er også bare to virkelig fede ting!
      vi ses mandag <3

      Slet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)