7. oktober 2014

tuesday


én af mine yndlings morgenrutiner er denne. Når jeg har fri dag, sover jeg halv længe, og derefter laver jeg en gang røræg, skærer en avocado og smørrer et stykke groft brød med smør. Dette har jeg dog kun tid i de dage hvor jeg har fri. Både avocado og æg er rigtig godt for kroppen og så smager begge bare himmelsk. Så det er jo bare en win-win situation! Derefter går jeg som regel ned i fitness og træner en times tid. Dét er en rigtig god og effektiv og ikke mindst opfriskende morgen for mig. Mit andet yndlings morgen rutine, må være at sove længe med min kæreste og spise morgenmad på sengen.. det skal der også være plads til :) Hvordan er jeres yndlings morgen rutine? Hvis i har en :)
XOXO Nana <3

1 kommentar:

  1. Helt klart en kop te og noget med æg!:-). Og så at man bare kan gå rundt der hjemme og slappe af:-).

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)