26. oktober 2014

Finally mine..

hey søde piger. i lang tid har jeg cravet dette populære sæt undertøj fra Calvin Klein. Men det har bare ikke været hjemme nogen steder i min størrelse, endda på nettet har jeg ikke få det. Men så i dag på vej hjem fra arbejde, gik jeg lige igennem Magasin, og der hang det skam i min størrelse, og så købte jeg det med det samme uden videre at tænke over det, Synes det er så fint, og så er det bare pisse hamrende lækkert kvalitet. Det kan købes på Nelly her. Synes selv at det var rimelig dyrt til at starte med, jeg er nemlig normalt typen der bare køber undertøj i H&M men ligeså snart jeg fik det på var det alle 420 kr værd. Hvad synes i om det? :)

2 kommentarer:

  1. Super lækre sæt! Har kun hørt godt om det :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Er det så lækkert, som alle andre siger? :-) Det er helt vildt så udbredt, det blevet.

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)