15. oktober 2014

Wensday

Hey piger, okay måske er jeg meget tidligt ude, men jeg er altså allerede begyndt at tænke over kjole til nytår. Jeg vil bare gerne have den perfekte kjole, er det så svært at forstå haha? Nå men jeg har kigget lidt på asos og nelly og har fundet 4 som jeg virkelig godt kan lide.. men har jo ikke råd til dem alle. Overvejer bare at købe dem alle, bare for at prøve dem, og så sende de andre tilbage. Nå men lige pt. hælder jeg mest til den oppe i højre hjørne, synes den er så fin, og også lidt udover det sædvanlige da den har sådan lidt glimmer i.. men iih jeg ved det ikke, og er bange for at de bliver udsolgt hvis jeg ikke snart slår til! #hårdtliv. Nå men hvilken én synes i bedst om? Alle kjolerne er fra Asos, undtagen den første, den er fra Nelly :) 
Håber i har en god aften :)
XOXO Nana <3

4 kommentarer:

  1. Du fik mig lige til at huske Nytårs aften, åh gud! En kjole, jeg må virkelig eje en flot nytårs kjole, som jeg kan bærer i år! :-)

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har selv kigget på kjolen på øverst i højre hjørne og den er bare så flot!
    Tror dog at den er meget kort, hvilket gør mig lidt nervøs :-s :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt tosset med nr. 2 - altså den øverste fra asos :)

    http://frekvensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Nummer 2 og 4 kunne jeg sagtens finde på at hoppe i til nytår! :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet

Jeg sætter pris på hver enkelt kommentar! :-)